Hoe werkt het abonnement bij Groendus Thuisladen?

Loopt het abonnement op je laadpunt af? Dan kun je het abonnement zelf bij Groendus voortzetten. Je blijft dan gebruikmaken van de volgende dienstverlening:

  • De online omgeving voor het inzien van laadsessies en wijzigen van instellingen
  • Het verrekenen van zakelijke laadkosten en gastladen
  • De app voor inzicht, slim laden en zon laden (afhankelijk van je type laadpunt)
  • Hulp van onze klantenservice bij vragen

Facturatie

Je ontvangt maandelijks een factuur voor de abonnementskosten, op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Deze ontvang je in de tweede helft van de volgende maand. De factuur voor bijvoorbeeld januari ontvang je in de tweede helft van februari. Wij verzoeken je om deze factuur binnen 30 dagen te voldoen.

Wanneer je een factuur niet betaalt, ontvang je een betalingsherinnering. Wanneer je 3 achtereenvolgende maanden de abonnementskosten niet betaalt, zijn wij genoodzaakt om de verbinding met het laadpunt te verbreken. Je hebt dan geen toegang meer tot bovenstaande dienstverlening.