Mijn laadpaal lijkt laadsessies niet te registeren, wat nu?
Zie je geen laadsessies in de Mijn Omgeving van je laadpaal? Dan kan het zijn dat je laadpaal offline is. Dit betekent dat we geen verbinding hebben met de laadpaal. Geen zorgen: je laadsessies worden opgeslagen door de laadpaal, en zijn weer in je overzicht te zien als je laadpaal weer online is. Je kunt de verbinding zelf herstellen. Dit is noodzakelijk voor het ontvangen van je vergoeding.
Zo herstel je de verbinding:
- De laadpaal is verbonden met de meterkast. Controleer op welke groep de laadpaal is aangesloten.
- Koppel de auto los van de laadpaal.
- Heb je de juiste groep gevonden? Schakel de groep uit. Na 5 minuten kun je de groep weer inschakelen.
- Wacht na het inschakelen vervolgens 5 minuten met het starten van een nieuwe sessie zodat de laadpaal volledig is opgestart.
Heb je de groep aan- en uitgeschakeld, maar zijn je laadsessies nog steeds niet zichtbaar in de Mijn Omgeving? Neem dan contact met ons op via +31 85 02 90 148 of door te mailen naar thuisladen@groendus.nl.