Bij mijn laadsessie staat 'Zelf declareren'. Wat betekent dit?

Staat er 'Zelf declareren' naast je laadsessie? Deze laadkosten krijg je niet automatisch vergoed. In veel gevallen is je laadpunt offline geweest. Wij hebben je laadsessies pas ontvangen nadat de verbinding was hersteld.

Laadsessies ouder dan 3 maanden mogen wij niet meer in rekening brengen bij de laadpasleverancier en kunnen we daarom niet aan je vergoeden.

Lees hieronder hoe je voor deze laadsessies een vergoeding ontvangt.


Zakelijke laadsessies

Dien een declaratie in volgens de afspraken die je met je werkgever of leasemaatschappij hebt gemaakt.


Gastsessies

Wij hebben de laadkosten niet bij de laadpasleverancier van jouw gast in rekening gebracht. Jouw gast heeft dus niet betaald voor deze laadsessie. Jij hebt deze kosten wel betaald via je energieleverancier. Wil je de kosten vergoed krijgen? Regel dit onderling met je gast.